Tuesday 26 December 2017

Przenoszenie średniej redukcji hałasu


Naukowiec i inżynier Przewodnik po cyfrowym przetwarzaniu sygnału Autor: Steven W. Smith, Ph. D. Rozdział 2: Statystyka, prawdopodobieństwo i hałas Generowanie szumu cyfrowego Losowy szum jest ważnym tematem zarówno w elektronice, jak i DSP. Na przykład ogranicza to, jak mały sygnał może mierzyć instrument, odległość, na jaką może komunikować się system radiowy, oraz ile promieniowania jest potrzebne do wytworzenia obrazu xray. Powszechną potrzebą w DSP jest generowanie sygnałów przypominających różne rodzaje losowego szumu. Jest to wymagane do testowania wydajności algorytmów, które muszą działać w obecności zakłóceń. Sercem cyfrowego generowania szumów jest generator liczb losowych. Większość języków programowania ma tę funkcję standardową. Instrukcja BASIC: X RND, ładuje zmienną, X, z nową liczbą losową za każdym razem, gdy napotkane zostanie polecenie. Każda liczba losowa ma wartość między zero a jeden, z równym prawdopodobieństwem bycia w dowolnym miejscu pomiędzy tymi dwoma skrajnościami. Rysunek 2-10a pokazuje sygnał utworzony przez pobranie 128 próbek z generatora liczb losowych tego typu. Średnia leżącego u podstaw procesu, który wytworzył ten sygnał, wynosi 0,5, odchylenie standardowe wynosi 1radic 12 0,29, a rozkład jest jednorodny między zerem a jednym. Algorytmy muszą być testowane przy użyciu tego samego rodzaju danych, które napotkają podczas rzeczywistej operacji. Stwarza to potrzebę generowania szumu cyfrowego za pomocą Gaussian pdf. Istnieją dwie metody generowania takich sygnałów za pomocą generatora liczb losowych. Rysunek 2-10 ilustruje pierwszą metodę. Figura (b) pokazuje sygnał uzyskany przez dodanie dwóch liczb losowych do utworzenia każdej próbki, tj. XRNDRND. Ponieważ każda z liczb losowych może przebiegać od zera do jednego, suma może wynosić od zera do dwóch. Średnia jest teraz równa 1, a odchylenie standardowe wynosi 1radic 6 (pamiętaj, że gdy dodawane są niezależne sygnały losowe, różnice również dodają). Jak pokazano, plik PDF zmienił się z jednolitej dystrybucji na dystrybucję trójkątną. Oznacza to, że sygnał spędza więcej czasu wokół wartości jednego, a mniej czasu spędza w pobliżu zera lub dwóch. Na rysunku (c) pomysł ten idzie o krok dalej, dodając dwanaście liczb losowych w celu wytworzenia każdej próbki. Średnia wynosi teraz sześć, a odchylenie standardowe wynosi jeden. Co najważniejsze, PDF praktycznie stał się Gaussiem. Ta procedura może być użyta do utworzenia normalnie rozproszonego sygnału szumu z dowolną średnią i odchyleniem standardowym. Dla każdej próbki w sygnale: (1) dodaj dwanaście liczb losowych, (2) odejmij sześć, aby uzyskać średnią równą zeru, (3) pomnóż przez pożądane odchylenie standardowe, i (4) dodaj pożądaną średnią. Matematyczna podstawa tego algorytmu zawarta jest w Centralnym teście granicznym, jednym z najważniejszych pojęć dotyczących prawdopodobieństwa. W najprostszej formie, centralne twierdzenie graniczne stwierdza, że ​​suma liczb losowych staje się normalnie rozłożona, gdy coraz więcej liczb losowych jest sumowanych. Twierdzenie o środkowym limicie nie wymaga, aby poszczególne liczby losowe pochodziły z określonego rozkładu, a nawet, że liczby losowe pochodzą z tego samego rozkładu. Centralne twierdzenie graniczne stanowi powód, dla którego sygnały normalnie rozproszone są widziane tak szeroko w naturze. Kiedy wiele różnych sił losowych oddziałuje, wynikowy plik PDF staje się Gaussian. W drugim sposobie generowania normalnie rozłożonych liczb losowych generator liczb losowych jest wywoływany dwa razy, w celu uzyskania R1 i R2. Można wówczas znaleźć normalnie rozłożoną liczbę losową X: Tak jak poprzednio, podejście to może generować normalnie rozłożone losowe sygnały z dowolną średnią i odchyleniem standardowym. Wziąć każdą liczbę wygenerowaną przez to równanie, pomnożyć przez pożądane odchylenie standardowe i dodać pożądaną średnią. Generatory liczb losowych działają, zaczynając od nasienia, liczby od zera do jednego. Kiedy wywoływany jest generator liczb losowych, materiał siewny przechodzi przez ustalony algorytm, co daje nową liczbę od zera do jednej. Ten nowy numer jest podawany jako liczba losowa, a następnie jest przechowywany wewnętrznie, aby mógł zostać wykorzystany jako seed przy następnym wywołaniu generatora liczb losowych. Algorytm, który przekształca ziarno w nową liczbę losową, ma często postać: W ten sposób można wygenerować ciągłą sekwencję liczb losowych, wszystkie rozpoczynające się od tego samego nasienia. Pozwala to na uruchamianie programu wiele razy przy użyciu dokładnie tych samych sekwencji liczb losowych. Jeśli chcesz zmienić losową sekwencję numerów, większość języków ma opcję ponownego wysyłania generatora liczb losowych, co pozwala wybrać liczbę najpierw używaną jako ziarno. Powszechną techniką jest wykorzystanie czasu (wskazanego przez zegar systemowy) jako materiału siewnego, co zapewnia nową sekwencję za każdym razem, gdy program jest uruchamiany. Z czysto matematycznego punktu widzenia liczby generowane w ten sposób nie mogą być absolutnie losowe, ponieważ każda liczba jest w pełni określona przez poprzednią liczbę. Termin pseudo-losowy jest często używany do opisania tej sytuacji. Jednak nie jest to coś, na co powinieneś się skupić. Sekwencje generowane przez generatory liczb losowych są statystycznie losowe w niezwykle wysokim stopniu. Jest bardzo mało prawdopodobne, że spotkasz się z sytuacją, w której nie są odpowiednie. Izolacja akustyczna jest złożona z natury. All Noise Control zapewni opłacalne i dobrze zaplanowane rozwiązanie tłumiące hałas. Koce szumów Rozwiązuj rozmiar przemysłowy Problemy z hałasem Skontaktuj się z ekspertem ds. Kontroli hałasu ZA DARMO Konsultacja lub wyślij nam wiadomość za pomocą naszego formularza online (561) 964-9360 Izolacja akustyczna wpływa na dźwięk na dwa różne sposoby: Redukcja szumów i pochłanianie hałasu. Redukcja szumów po prostu blokuje przejście fal dźwiękowych poprzez użycie odległości i interweniujących obiektów na ścieżce dźwiękowej. Absorpcja hałasu działa poprzez przekształcenie fali dźwiękowej. Absorpcja hałasu obejmuje tłumienie ech, pogłosu, rezonansu i odbicia. Charakterystyka tłumienia materiałów, z których jest wykonana, ma istotne znaczenie w absorpcji hałasu. Wilgotność lub poziom wilgoci w ośrodku może również odzwierciedlać fale dźwiękowe, znacznie redukując i zniekształcając dźwięk przechodzący przez niego, czyniąc wilgoć ważnym czynnikiem w dźwiękoszczelności. Koce akustyczne Dane: Częściowa lista kontroli wszystkich rodzajów szumów Koce akustyczne Systemy kurtyn akustycznych Koce akustyczne amp Zasłony dźwiękowe Koce akustyczne o dużej skali, wzmacniacz specjalistyczny Hałas Zastosowania Wszechstronność naszych koce do tłumienia hałasu jest prawie nieograniczona. Poniżej zwracamy uwagę na to, który koc jest używany dla konkretnych próbek i aplikacji specjalistycznych. Rozmiar lub lokalizacja twojego zastosowania lub poziom niechcianego hałasu naprawdę nie pasuje do naszych materiałów do kumulacji hałasu. Nasze bariery są bardzo chłonne i zaprojektowane, aby pochłaniać niepożądane odbicie dźwięku w różnych zastosowaniach. Pokrywy urządzeń do kontroli hałasu Izolują hałas sprzętu, zanim stanie się on problemem Od urządzeń HVAC do dużych komputerów, urządzeń biurowych lub generatorów. Rury, urządzenia elektryczne, generatory lub odkurzacze, wszystkie mogą być zamknięte, a ich hałasy izolowane przez niestandardowe obudowy, które wyciszają otoczenie i zapobiegają innym skomplikowanym problemom hałasu od samego początku. Obudowy akustycznych koców do zastosowań w przemyśle Najgłośniejsze i najbardziej obraźliwe środowiska Na terenie zakładów w zakładzie stale zmieniają się maszyny, przenoszą sprzęt, instalują urządzenia. Bezpieczeństwo pracowników i przepisy OSHA są kluczowe. Instalacje w zakładzie wymagają elastycznych i trwałych materiałów dla ogromnej różnorodności aplikacji i potrzeb związanych z kontrolą hałasu, z jakimi spotykają się na co dzień. Koce akustyczne do ciężkich konstrukcji Ryczące silniki, sygnały dźwiękowe, koła zębate, uderzenia, itp. Wersje zewnętrzne naszych kocy są zbudowane dla tych warunków. Niektóre z największych firm budowlanych i inżynieryjnych zamawiają od nas nasze koce zewnętrzne AB1-110 i AB-220. Wzmocniony, pokryty i zabezpieczony, aby poradzić sobie z wysokim poziomem nadużywania i żrącym środowiskiem komercyjnych dużych projektów budowlanych. Akustyczne zasłony do zastosowań na zewnątrz Toksyczne opary, wiatr, deszcz i niewiarygodnie głośne silniki. Nasze zewnętrzne wersje kineskopów są tak skonstruowane, aby wytrzymać to wszystko. Może być stosowany w praktycznie każdej instalacji zewnętrznej, w tłumie hałasu, do blokowania dróg i hałasu dróg, budownictwa i miejsc na zewnątrz, aby zapewnić cichy hałas dochodzący z okolic. Wskazówki do usuwania szumów cyfrowych w Lightroomie Jedną z najbardziej znaczących zalet nowoczesnych aparatów fotograficznych oparte na filmach odpowiedniki dawno minionych dni, dzięki ich zdolności do zmiany wrażliwości na światło za dotknięciem przycisku. W czasach filmu musieliście zdecydować z wyprzedzeniem, czy chcieliście strzelać do ISO (wtedy nazywanego ASA) 100, 200, 400, czy w skrajnych przypadkach 800. Gdybyście robili zdjęcia na zewnątrz, Ekspozycja 24 lub 36, film 100 lub 200 działałby dobrze, ale biada temu niczego nie podejrzewającemu fotografowi, który wędrował w słabo oświetlonym budynku z tym samym filmem wciąż w swoim aparacie. Aby zmienić czułość i strzelać w nowych warunkach oświetleniowych, trzeba było sfotografować resztę zdjęć w danym zwoju filmu, usunąć go z kamery i mieć nadzieję, że przyniosłeś ze sobą film ASA 400 lub 800. W dzisiejszych czasach wystarczy obrócić pokrętło w aparacie, aby natychmiast przełączać między wartościami ISO, takimi jak 100 lub 200, które doskonale sprawdzają się w świetle dziennym, do bardzo wysokich wartości, takich jak 6400 lub 12 800, które byłyby nie do pomyślenia z filmem. Itrsquos nie wszystkie promienie słoneczne i róże, chociaż jednym z największych problemów z wysokimi wartościami ISO jest szum cyfrowy. Nawet najnowsze aparaty wytwarzają obrazy z szumem i ziarnem podczas fotografowania przy wysokich wartościach ISO, ale na szczęście Lightroom może pomóc złagodzić niektóre skutki tego hałasu. W kadrze ISO 5000 oryginalny obraz był zbyt głośny, aby mógł być użyty w praktyce. Lightroom umożliwił mi znaczne oczyszczenie. Aby rozpocząć korzystanie z opcji redukcji szumów, kliknij moduł rozwoju, a następnie znajdź panel szczegółów po prawej stronie. Uwaga: ten proces działa najlepiej, jeśli fotografujesz w trybie RAW. nie JPG. Znajdziesz kilka opcji, które mogą wydawać się nieco mylące i przytłaczające na początku. Możesz eksperymentować, co tylko chcesz, po prostu przesuwając suwaki wokół, aby zobaczyć, jakie efekty mają na zdjęciach, ale pomaga również zbadać każdy indywidualnie, aby dokładnie wiedzieć, co robią. Zobaczysz także opcje Wyostrzania, które są związane z redukcją szumów, ale Irsquom nie zamierza ich jeszcze specjalnie skupiać. Zanim spojrzysz na same suwaki w obszarze redukcji szumów, ważne jest zrozumienie dwóch rodzajów szumu, które powstają podczas robienia zdjęcia, Luminancji i Chromy. Luminancja Ten rodzaj szumu wpływa na jasność, ale nie na kolor poszczególnych pikseli. Gdybyś miał obraz ciemnoszarego kawałka papieru z dużą ilością luminancji, wyglądałby podobnie do oldschoolowego statycznego telewizora z mnóstwem jasnego i ciemnego fuzza. Chroma noise Pojawia się jako dziwnie kolorowe piksele, rozrzucone po całym obrazie, prawie tak, jakby ktoś rzucił w niego garść czerwonych, niebieskich i zielonych ziaren piasku. Lightroom nazywa ten hałas ldquoColorrdquo, ale jest to kolejny termin określający szum Chroma. Oba rodzaje szumu są produktami ubocznymi tego, jak cyfrowe czujniki obrazu przechwytują dane, i chociaż można je nieco poprawić w Lightroomie i innym oprogramowaniu do przetwarzania końcowego, prawie niemożliwe jest całkowite usunięcie szumu z obrazu, a jednocześnie uzyskanie użytecznego obrazu. Lightroom zapewnia narzędzia pozwalające kontrolować cyfrowy szum, a jeśli wiesz, co robisz, możesz uzyskać całkiem przyzwoite wyniki. Używanie osobnych elementów sterujących do luminancji i szumu chrominancji, w połączeniu z niektórymi korektami ostrzenia, może pomóc w odzyskaniu tego, co może być bezużyteczne. Jako przykład, przedstawiam zdjęcie, które zrobiłem w ISO 6400, bez zastosowania redukcji szumów. 35 mm, f5,6, 160 sekund, ISO 6400 Nieźle, w prawo Jeśli tak wygląda ISO 6400, równie dobrze możesz strzelać tak przez cały dzień Cóż, zanim pójdziesz i obrócisz pokrętło ISO aż do Ludicrous Tryb, możesz rzucić okiem na ten sam 24-megapikselowy obraz powiększony do 100. Ow, moje oczy Hałas, to boli Nie tylko obraz jest pełen kolorowych plam, ale strzelanie w ISO 6400 zaowocowało zdjęciem jest o wiele mniej ostry niż przy niższej czułości ISO. Dużo szumów kolorów jest widocznych na korpusie postaci, a także na pochyłych liniach po lewej stronie, a także widać dużo szumu luminancji w zielonych literach po prawej stronie. Ten hałas nie zawsze jest widoczny, gdy zmniejszasz swoje pliki, by udostępniać je online, ale gdybym wydrukował to zdjęcie, wyglądałby tak, jak mój kot zwymiotował na papierze. Lightroom może nam pomóc w naprawianiu rzeczy, a dobrym miejscem do rozpoczęcia jest w tym przypadku suwak luminancji o wartości 30. Duża część czarno-białej statycznej została usunięta, ale wciąż występują plamy koloru rozrzucone na całym ciele obraz, który można rozwiązać za pomocą suwaka kolorów. Zanim zaczniesz myśleć, że jest to magiczne lekarstwo - wszystko dla hałaśliwych obrazów, przyjrzyj się bliżej zdjęciu. Wiele szczegółów zostało utraconych lub zamazanych, takich jak linie z boku i mozaika tuniki z figurą. Możesz nieco złagodzić te efekty, używając suwaków szczegółów i kontrastu, ale znowu wyniki nie będą idealne. Detal działa jak rodzaj kontroli progowej, pozwalając ci powiedzieć Lightroomowi, co powinno być traktowane jako szum i co powinno pozostać. Zazwyczaj opuszczam ten suwak w 50, ale możesz eksperymentować z nim, aby uzyskać potrzebne rezultaty. Suwak kontrastu pomaga przywrócić niektóre krawędzie, które stały się niewyraźne, dzięki algorytmowi redukcji szumów i chociaż ustawiłem go na 25 w tym przykładzie, wyraźnie widać, że duży kontrast krawędzi nie jest tak dobry jak hałaśliwy oryginał. Przesuń ten suwak za daleko, a twoje zdjęcie zacznie wyglądać sztucznie i sztucznie, więc yoursquoll musi znaleźć równowagę w zależności od Twoich potrzeb. Aby kontynuować redukcję szumów, można użyć suwaka kolorów, aby pozbyć się dziwnych plam czerwonych, zielonych i niebieskich, ale znowu zobaczysz pewne kompromisy. Wyniki na pierwszy rzut oka wyglądają dobrze i możesz zauważyć, że Lightroom automatycznie stosuje domyślnie pewien stopień redukcji szumów kolorów (wartość 25) do każdego zdjęcia. Wynika to z faktu, że redukcja szumów o niskiej jakości jest prawie zawsze dobra, a ogólnie wygrane powodują zbyt wiele kompromisów dla obrazu jako całości. W tym przypadku użyłem wartości 40, aby pokazać efekty nieco więcej. Mimo że wynik jest przyzwoity, możesz zauważyć coś innego, czego brakuje, jeśli spojrzysz na etykietę butelki po prawej stronie. Porównaj to z oryginalnym zdjęciem, a zobaczysz, że wraz z usuwaniem niektórych szumów kolorystycznych Lightroom rzeczywiście usunął trochę koloru z całego zdjęcia. Suwak suwaka szczegółów, podobnie jak jego odpowiednik w redukcji szumów luminancji, działa jako pewien próg, dzięki czemu możesz powiedzieć Lightroom, co jest, a co nie, hałas do usunięcia. Suwak Gładkość jest dość nowym dodatkiem do Lightroom i może być używany do kontrolowania szumu koloru, który jest znany jako ldquolow-frequencyrdquo. Zasadniczo przesuń go w prawo, aby usunąć większe plamy hałasu lub w lewo, aby zachować je bardziej nienaruszone. Za każdym razem, gdy używasz narzędzi redukcji szumów Lightroomrsquos, będziesz musiał radzić sobie z kompromisami, a jedną z najważniejszych z nich jest ogólna ostrość obrazu. Zdjęcia z większą redukcją szumów prawie zawsze będą bardziej miękkie, szczególnie tam, gdzie występują ostre, kontrastujące krawędzie, i możesz przynieść trochę tego z powrotem za pomocą narzędzi do ostrzenia. Tutaj jest jeszcze 100 ujęć powyższego obrazu z taką samą redukcją szumów, jak w poprzednim obrazie, ale z dodatkowym ostrzeniem. Po odrobinie wyostrzenia, szczegóły w liniach po lewej stronie powróciły, a także ma teksturę tuniki, ale lewy dolny róg nadal jest mętnym bałaganem szarego, podczas gdy w oryginalnym hałaśliwym obrazie było więcej określone. Poniżej przedstawiono zarówno oryginalny, jak i edytowany obraz obok siebie, który może pomóc w uzyskaniu wglądu makro w to, jak te narzędzia do redukcji szumów i wyostrzania mogą wpływać na obraz. Na pierwszy rzut oka może nie zauważyć zbyt wielu różnic, ale jednym z najbardziej jaskrawych problemów z edytowanym obrazem jest całkowity brak tekstury na ścianie za sceną, a także płynność w prawie nienaturalnej roślinie. Herersquos jeden obok drugiego powiększył się do 100. Czy warto tych kompromisów, aby uzyskać zdjęcie z mniejszym szumem Na to pytanie można odpowiedzieć tylko ty, ale jedną z zasad, którymi chciałbym podążać, jest to, że hałaśliwy obraz może być poprawione i zredagowane w postprodukcji, aczkolwiek nieco niedoskonale. Rozmytego obrazu nie można naprawić. Tak więc, jeśli jest jakaś sytuacja, w której muszę wybierać pomiędzy szybszym czasem migawki i wyższym ISO (tj. Większym szumem) lub wolniejszym czasem otwarcia migawki i niższym ISO (tj. Mniejszym szumem) Irsquoll zwykle popełnia błąd po stronie hałasu , jeśli dłuższy czas otwarcia migawki spowodowałby, że obraz był zbyt rozmazany. Wykonuję również liberalne wykorzystanie funkcji auto-ISO kamery, która pozwala ustawić minimalną szybkość migawki i maksymalną wartość ISO. W ten sposób mogę skoncentrować się na dopasowaniu przysłony, aby uzyskać żądaną kompozycję, i zawsze wiem, że moje zdjęcia będą wolne od rozmycia, nawet jeśli oznacza to, że będzie trochę hałasu, który muszę oczyścić w Lightroom. Światło tutaj było dość słabe, co wymagało wysokiej wartości ISO. Nie zwracałem uwagi na nieco hałaśliwy obraz, który był ostry i ostry, ponieważ udało mi się pozbyć większości szumów w Lightroomie. Na koniec warto wspomnieć, że można również użyć lokalnych ustawień Lightroomrsquos, takich jak filtr promieniowy. Stopniowany filtr. i Pędzel dopasowania, aby zastosować redukcję szumu tylko w określonych obszarach obrazu. Jest to jednak nieco ograniczone, ponieważ te korekty powodują jedynie redukcję szumów luminancji, więc nadal możesz pozostać w niektórych brzydko zabarwionych miejscach, które można usunąć tylko za pomocą globalnych korekt w panelu szczegółów modułu rozwoju. Jakie są twoje ulubione porady i wskazówki dotyczące usuwania szumów? Irsquod chciałby usłyszeć myśli, które masz w komentarzach poniżej. Bardzo interesujące i użyteczne. ale może pomóc, jeśli zajmiemy się zdjęciami na twojej stronie, wielu nie ma dużego ekranu wystarczającego do odróżnienia demonstracji. Dzięki. Zrobię teraz mój eksperyment. Wiem, co masz na myśli, CB. Niestety nie sądzę, że DPS lubi udostępniać pełnowymiarowe pliki wysokiej rozdzielczości, ale jeśli chcesz spróbować podobnych eksperymentów na własnym I8217m, zobaczysz rodzaje hałasu omówione w tym artykule i mam nadzieję, że te wskazówki pomogą ci sobie z tym poradzić faktycznie. ciekawy artykuł, podobnie jak twój artykuł na temat punktów ostrości. Jedną wskazówką jest to, że jesteś specjalistą ds. Technolo - gii edukacyjnej 8221, możesz chcieć upewnić się, że przekazane informacje są poprawne technicznie8221. Twoje stwierdzenie, że 8216in filmowych dni, iso było znane jako asa8221 jest nieprawidłowe. Skrót 8220asa8221 w odniesieniu do filmu odnosi się do skali ustanowionej przez 8220 Amerykańskie Stowarzyszenie Standardów 8221 stosowane w ocenie czułości filmu, a zasadniczo, jeśli kupiłeś film w USA lub Kanadzie, opakowanie odzwierciedlałoby to samo. Jeśli jednak kupiłeś ten sam film gdzieś indziej na świecie, IE w europejskim kraju, you8217d prawdopodobnie znajdzie oznaczenie 8216 wrażliwości na opakowaniu na opakowaniu posiadającym numer na podstawie innej 8220scale8221 8211 w skali używanej przez 8220 Międzynarodowe Stowarzyszenie Standardów822182308230IE numer oznaczony jako ocena 8220ISO8221. Ta sama folia, wyprodukowana w tej samej fabryce, została oceniona za pomocą różnych 8220numbers8221 w skali 8220asa8221 i 8220iso8221, ponieważ były to różne skale. Jest to, aby odwołać się do bardziej znanych przykładów, tak jak odległość mierzona w kilometrach i prędkość mierzona w kph, w porównaniu z skalą 8220american8221 odległości w milach i prędkości w mph8230.i temperaturami mierzonymi w 8220farenheit8221 stopni w stosunku do 8220celsius8221. W obu przypadkach, tj. Film oceniany w 8216asa8217 kontra 8216iso8217, a producent podający ocenę czułości czujników cyfrowych przez podanie numeru 8220international standards association8221, jest w rzeczywistości tylko numerem referencyjnym 8220 8221, to nie jest 8220 napisany w kamiennym numerze 8221. Czujnik z jednej marki i model kamery w porównaniu z czujnikiem innej marki i modelu nie gwarantują identycznego oświetlenia i dają identyczną interpretację 8216numeru8217. W rzeczywistości, w rzeczywistości, w filmach wyprodukowanych w jednym egzemplarzu wyprodukowanym w 82208216, wyprodukowanym w innym wyprodukowanym lot8221 wystąpiły różnice w rzeczywistej czułości. Pracujący profesjonaliści handlowi, których znałem, kupili duże ilości folii, zapewniającej, że wszystko pochodzi z jednej partii 8220 produkcji, a następnie wziął ją i 8216test8217 wystawił na działanie w znanym, znanym oświetleniu i określił czułość 8220true8221 do zastosowania w warunkach pracy dla wszystkie rolki z tego konkretnego 8220lot8221. IE, chociaż nazwa filmu może zawierać odniesienie wskazujące, że była to 8220asa 1008221, dość często zdarzało się, że pracujący zawodowcy dokładniej go wyeksponowali, opierając swoje odczyty na liczniku, jak gdyby były 8220a 808221. Jest to punkt sporny, a reszta artykułu jest rzeczywiście interesująca i warta przeczytania. Po prostu przekazuję wiedzę techniczną z powodu twojego statusu specjalisty ds. Technologii edukacyjnych. i właśnie zrozumiałem, że jestem tyong szybko i popełniłem błąd we własnym komentarzu. Wpisałem International tandards 8220Association8221, kiedy w rzeczywistości ISO to Międzynarodowe Standardy 8220Organization8221, a nie 8216association8217

No comments:

Post a Comment